Навигатор: Главная
Про затвердження Правил розміщення зовнішньої реклами в місті Одесі

Рішення
виконавчого комітету

Одеської міської ради
№ 326 від 26.07.2012

 

Про внесення змін до додатка 1 до рішення
виконавчого комітету Одеської міської ради
від 22.04.2008 р. № 434 «Про затвердження Правил
розміщення зовнішньої реклами в місті Одесі в новій
редакції» зі змінами та доповненнями



Відповідно до п.п. 7, 13, п. «а» ст. 30 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", ст. 16 Закону України «Про рекламу», ст. 4-1 Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», Закону України «Про благоустрій населених пунктів», Типових правил розміщення зовнішньої реклами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2003 року № 2067 (зі змінами), з метою удосконалення правового регулювання порядку розміщення зовнішньої реклами на території міста Одеси, у тому числі приведення його у відповідність до постанови Кабінету Міністрів України від 23.05.2012 року № 495, виконавчий комітет Одеської міської ради

ВИРІШИВ:

1. Внести зміни до додатка 1 до рішення виконавчого комітету Одеської міської ради від 22.04.2008 року № 434 «Про затвердження Правил розміщення зовнішньої реклами в місті Одесі в новій редакції» зі змінами та доповненнями згідно з додатком.

2. Департаменту інформації та зв’язків з громадськістю Одеської міської ради оприлюднити це рішення у встановленому законодавством порядку.

3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на першого заступника міського голови Ільченка М.С.

Міський голова О. Костусєв



Керуюча справами Т. Герасименко

 

Додаток
до рішення
виконавчого комітету
Одеської міської ради
від 26.07.12 р.
№ 326

Зміни до додатка 1 до рішення виконавчого комітету Одеської міської ради від 22.04.2008 року № 434 «Про затвердження Правил розміщення зовнішньої реклами в місті Одесі в новій редакції» зі змінами та доповненнями

1. Доповнити п. 1.5 Правил наступним абзацом:
«Вивіска чи табличка – елемент на будинку, будівлі або споруді з інформацією про зареєстроване найменування особи, знаки для товарів і послуг, що належать такій особі, вид її діяльності (якщо це не випливає із зареєстрованого найменування особи), час роботи, що розміщений на зовнішній поверхні будинку, будівлі або споруди не вище першого поверху або на поверсі, де розташовується власне чи надане у користування особі приміщення (крім випадків, коли суб'єкту господарювання належить на праві власності або користування вся будівля або споруда), біля входу до такого приміщення, який не є рекламою».

2. Викласти п. 6.26 Правил в наступній редакції:
«6.26. Вивіска чи табличка як елемент на будинку, будівлі або споруді з інформацією про зареєстроване найменування особи, знаки для товарів і послуг, що належать такій особі, вид її діяльності (якщо це не випливає із зареєстрованого найменування особи), час роботи, що розміщений на зовнішній поверхні будинку, будівлі або споруди не вище першого поверху або на поверсі, де розташовується власне чи надане у користування особі приміщення (крім випадків, коли суб'єкту господарювання належить на праві власності або користування вся будівля або споруда), біля входу до такого приміщення, який не є рекламою та розміщується відповідно до порядку розміщення вивісок на території міста Одеси.
Вивіски чи таблички повинні розміщуватися без втручання у несучі конструкції, легко демонтуватися, щоб не створювати перешкод під час робіт, пов'язаних з експлуатацією та ремонтом будівель і споруд, на яких вони розміщуються. Вивіска чи табличка не повинна відтворювати зображення дорожніх знаків та розміщуватися на будинках або спорудах – об'єктах незавершеного будівництва.
Площа поверхні вивіски чи таблички не повинна перевищувати 3 кв.м.
Інформація, яка за своїм змістом, місцем та/або способом розташування, не відповідає наведеним ознакам розміщується у порядку, визначеному цими Правилами».

Керуюча справами Т. Герасименко
Новости рекламы

Айдентика для фонда "КРАН"

Теги: Дизайн, Логотип, Мичурин, Общественные сообщения, Социальная реклама

Агентство Мичурин разработало название и логотип для благотворительного фонда "КРАН"

продолжение...


Видимая невидимость

Теги: Реклама, Креативная лента, Социальная реклама, Общественные сообщения, ТВ-реклама, PROVID

Вторая волна кампании Агентства ООН по делам беженцев (UNHCR) против сексуального и гендерного насилия в зоне АТО

продолжение...


Статьи

Как запускали оператора life:)

Теги: Креативный обзор, Реклама, Креативная лента, Life :), Астелит, Сотовый оператор, Реклама сотовой связи

Ты помнишь, как все начиналось? (c)

продолжение...


карта сайта